Because why not?

1 : Vad har du på dig? Pjamasshorts och en tjocktröja
2 : Har du varit kär? Oklart
3 : Har du någonsin haft ett hemskt avslut på ett förhållande? Nope
4 : Hur lång är du? 172.5 cm :)
5 : Hur mycket väger du? Vet faktiskt inte
6 : Några tatueringar? Nej och kommer nog aldrig skaffa någon heller
7 : Några piercingar ? Bara två "vanliga" hål i öronen 
8 : OTP? Oj, vet inte.. 
9 : Favorit serie? Paradise Hotel, Ginas Värld, Gossip Girl
10 : Favoritband? Coldplay
11 : Något du saknar? Massor av olika saker, åka skidor, vänner och familj i Sverige, den här lödagen hahah
12 : Favoritlåt? Arcane Station feat. Marianne Hekkilæ - Make Me a Bird 
13 : Hur gammal är du? 17
14 : Stjärntecken? Kräfta
15 : Kvalitet du söker hos en partner? Pratglad, spontan och som kan få mig att skratta
16 : Favorit ordspråk? Inget ordspråk men "If your dreams don't scare you, they're not big enough"
17 : Favorit skådespelare? Verkligen inte insatt i sånt här hahah
18 : Favoritfärg? Så svårt men have a thing för grått just nu
19 : Hög eller låg musik ? Hög
20 : Vart går du när du är ledsen? Mitt rum och ringer en kompis dom flesta gångerna
21 : Hur lång tid tar det dig att duscha? Oftast 5-10 minuter 
22 : Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 40 minuter ungefär, då räknar jag från att jag vaknar till att jag går till skolan 
23 : Har du någonsin varit i ett fysiskt bråk? Nope
24 : Turn on? Killar som visar att dom bryr sig om en, och ännu ett plus om dom är långa 
25 : Turn off? När folk tror att dom är så mycket bättre än alla andra, det är typ det mest avtändande som finns
26 : Anledningen till att jag började blogga? Så mina svenska kompisar kan följa mitt liv här i Prag och så att jag kan gå tillbaka och läsa om vad som har hänt 
27 : Rädslor? Är faktiskt lite mörkrädd..
28 : Det sista som fick dig att gråta? Oj kommer inte riktigt ihåg.. Jo ett av avsnitten av Ginas Värld 
29 : Senaste gången du sa att du älskade någon? Face to face, i söndags tror jag
30 : Betydelse bakom ditt Blogg namn? Ja bra fråga, vet faktiskt inte
31 : Senaste bok du läst? Någon random bok för engelskan
32 : Den boken du läser just nu? Ingen för tillfället
33 : Senaste serien som du såg? Paradise Hotel
34 : Senaste personen du pratade med? - Mamma
35 : Relationen mellan dig och den person du senast fick ett sms av? Inte sms men på Facebook, men har väldigt bra relation till (med?) han, mucho bra kompis :) 
36 : Favoritmat? Oj.. Sötpotatis, kött, pasta, risotto ahhaha för mycket för att bara välja en
37 : Plats du vill besöka? New York (igen), Hong Kong eller någon storstad i Asien, Marrakech  
38 : Sista platsen du besökte? Utomlands, Barcelona
39 : Har du någon crush? Maybeeee ;)
40 : Senaste gången du kysste någon? I lördags 
41 : Senaste gången du blev förolämpad? Hahha vet inte 
42 : Favoritsmak av sött? Godis? Fattar inte frågan
43 : Vilka instrument spelar du? Har kunnat spela piano för några år sedan
44 : Favorit smycke? Mitt Thomas Sabo armand, känner mig naken utan det 
45 : Senaste sport du spelat? Friidrott
46 : Senaste låt du sjöng? Sjunger inte hahah
47 : Favorit raggningsreplik? Finns ju inga vettiga :D
48 : Har du någonsin använt det ? /
49 : Senaste gången du umgicks med någon? Igårkväll
50 : Vem vill du ska svara på dessa frågor? Anyone :)

Lite annat | | Kommentera |
Upp