En summering i form av bilder

Jag var i Amsterdam under påsklovet och hade det sååå underbart! Vilken sjukt fin stad. Jag, Anna, mamma och Sebbe var där i fyra dagar och vill lätt åka tillbaka så snart som möjligt. Det spelar liksom ingen roll var man går, alla hus är sjukt söta och man vill bara gå in och titta i alla hahah. Vi shoppade en hel del, strosade runt, gick genom Red Light District, besökte Anne Franks hus och lite sånt.
 
En utekväll med Anna och killarna. // Reunited med Linnsan ♥
Två helger efter Amsterdam kom Linnsan hittttt. Vi fotade en heeeeeel del och jag är så extremt nöjd med bilderna. Vi är liksom dreamteam hahah. Nej men jag ska ta och ladda upp bilder lite efter som så ni kan få se. Vi hade inte träffats på 1,5 år så det var jätteroligt att äntligen få träffas igen. Käkade även upp ett halvt kilo av Norsk choklad på två dagar efter att Linn hade varit här hahah, whoooops
Sen förförra helgen bar det av till Krakow, Polen med 15 andra elever från 10an och 11an. Vi åkte med två lärare, dom bästa dessutom! Vi åkte på torsdagen efter skolan och kom tillbaka på söndagkväll. Vi såg alltså staden, saltgruvan som finns lite utanför Krakow och självklart Auschwitz och Birkenau. Resan var jätteroligt, bortsett från besöket på Auschwitz såklart men det var väldigt intressant att se med mina egna ögon. Tycker all borde se det någon gång under sin livstid faktiskt. Efter Auschwitz såg vi en konstutställning av en man som överlevde fem år på olika konsentrationsläger. Den utställningen kommer jag aldrig att glömma... Väldigt jobbig faktiskt, speciellt eftersom vi hade en guide som berättade massa olika berättelser om mannen också  :/ 
 
Jag har sååååå extremt mycket i skolan just nu att jag faktiskt inte har tid att blogga. När jag väl har fritid är jag helt död i huvud och händer att jag bara lägger mig i sängen och kollar bloggar eller youtube videos, eller så tränar jag :D Om en månad är allt över! 
Puss och kram på er ♥ 
Sjukt att några faktiskt fortfarande tittar in på bloggen ibland :)) 
 
Vardag | |
Upp