5 saker

 New York i somras

5 saker som jag verkligen tycker om:

- Mina underbara vänner

- Ljus, tända ljus på kvällen gör allt så mycket bättre, allra helst mina doftljus från Bath & Body Works 

- Att resa, se och uppleva nya ställen

- New York City i mitt ♥ för alltid

- Frukt och grönsaker.. heheh ja det är sjukt gott


5 saker ni inte visste om mig (kanske):

- Har aldrig fått en etta (ett F/IG) på någon uppgift någonsin, håller tummarna för att behålla det så 

- Sätter alltid upp håret när jag kommer hem från skolan

- Jag har alltid haft det ganska lätt i skolan så när jag får motgångar ger jag lätt upp

- Jag vill inte tillbaka till Sverige när jag är klar med gymnasiumet/high school här

- Jag har sjukt många födelsemärken (brist på fantasi för den här listan hahah)

 
5 saker som jag inte tycker om:

- Skaldjur, fisk är gott men inte skaldjur

- Jobba i grupp med folk som inte försöker och bara vill åka räkmacka

- Om mitt rum är stökigt, speciellt mitt skrivbord

- Långsinta människor, jag menar, get it over it man

- Regn


5 saker som jag vill göra:

- Bo och jobba i New York

- Börja träna igen och bli starkare och bättre än förut

- Shoppa höstkläder

- Skicka lite snygga svenskar till skolan här ;)

- Klara av mitt svenskaprov jag ska göra på höstlovet så jag har universitetsbehörighet i Sverige

Lite annat | | Kommentera |
Upp