Brunch och misslyckad shopping

 
Hallojsan på er! Igår vaknade jag vid 9.30, trodde jag, men klockan var bara 8.30 vilket var extremt förvirrande. Skulle åka hemifrån 9.57 så när jag vaknade halv tio fick jag lite halvt panik. Hur som helst, träffade Anna igår och vi käkade frukost/brunch på en jättemysig restaurang. Matkoma! Försökte sen att shoppa lite, var egentligen ute efter ett par nya klackskor men icke sa nicke... Försökte ju med det förra året precis innan halloween och butikerna verkar inte sälja klackskor. 
 
Höstlovet är över och jag är tillbaka i skolan. Är i och för sig ledig igen på onsdag då det är någon tjeckisk helgdag, eller ja det är faktiskt deras independence day. Sen på fredag är det äntligen halloweeeeeen! Som jag har väntat. Festen vi ska på är i alla fall på fredag även fast själva halloween är på lördag men whatever. Puss ♥
Vardag | | Kommentera |
Upp