Läxor

Asså jag har gaaanska mycket läxor just nu eftersom det är i slutet av terminen och sånt. Vädret här suuuuger och jag är fett pissed för allt blir så tråkigt när det är typ 15 grader och regn -.- Vart är sommaren? Jaja, den kommer väl nån gång hoppas jag. Imorgon är det fredag och jag och alla andra "friidrottare" ska till en annan skola och tävla mot dom, hoppas på att slå lite rekord :D Efter skolan imorgon ska jag och dom andra tjejerna hem till Nicky och vi ska typ bada, kolla på film och sånt och sen sover vi där. På lördag så är det food fair på skolan så jag ska dit och sen måste jag hem och göra läxor. Kommer seriöst spendera hela helgen att göra läxor, tror jag. 
 
Min nästa och sista svenska grej är att skriva ett tal till blivande tonårsföräldrar, så jag ska prata om de "perfekta" föräldrarna... Några tips och ideer? ♥
Vardag | | Kommentera |
Upp