Prom 2016

 
Ja jag lever fortfarande. Skolan tar mycket tid och vet inte riktigt vad jag ska blogga om när alla dagar ser likadana ut. I helgen hade vi i alla fall bal. Det var väldigt roligt faktiskt. Alla var sjukt fina och det var roligt att ta fina bilder, prata med folk och sånt. Efter balen var slut åkte jag och Sasha hem till honom för jag ville byta om och sen drog vi in till stan för att träffa kompisar igen. Vid halv tolv gick vi till 'after prom' som var på en klubb och det var jätteroligt :) Nästa alla från 10an, 11an och 12an gick så det var kul!
 
Igår och idag har vädret varit heeeeelt underbart! Runt 23 grader och strålande sol. Hur underbart!? Dock ska det faktiskt bli sämre igen nu.. Men på fredag får jag spring break så om mindre än en vecka drar jag till Amsterdam. Så extremt taggad!
 
Ska försöka bli bättre på att blogga men kommer i alla fall lägga ut massaaaa bilder från Amsterdam nästa vecka ♥
Fotografi, Vardag | |
Upp