Sommar och värme

Kolla vädret!!!!!! Jag dööööör, hoppas hoppas hoppas verkligen det blir såhär ♥ . ♥
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men satt och pluggade hardcore i onsdags- och torsdagskväll. Även om det ibland är skönt att skjuta upp saker så får man ju ta konsekvenserna senare... Resulterade i pluggande till klockan sent i torsdags. Igårkväll gick vi ut och åt italienskt till middag med våra kompisar som är här och deras kusiner (också här för att fira Frida som tar stundenten). Efter middagen gick jag och träffade mina boyfriends och satt och chilla med dom till klockan tolv ungefär. När jag och Sasha skulle hem spöregnade det men vi fick tillslut tag i en taxi, thank god. 
Idag är det kemi som står på schemat och sen ikväll två olika studentmottagningar (?). Efter det ska jag in till stan på after-graduation party :) 
Hoppas ni har en underbar helg ♥
Vardag | | Kommentera |
Upp