Biologi

 
Har suttit och skrivit på min biologilabbrapport (långt ord?) sen klockan halv 11 tills jag fixade lunch vid ett. Så nu har jag precis käkat lunch och ska fortsätta skriva på den. Har 1810 ord och har inte ens skrivit min introduktion, analysis eller conclusion sooooo den kommer bli lång den här. Nästa vecka är våran sista riktiga vecka då vi kan ha prov eller inlämningar, sen efter det ska vi bara plugga inför våra slutprov och sen första veckan i juni har jag bara massa exams typ. Roooooligt liv eller hur? 
 
Vet att jag knappt bloggar men jag gör liksom inget annat än att gå i skolan, komma hem och plugga, äta middag, gymma och sen sova typ. Igårkväll var jag på bio med Sasha och vi såg Neighbors 2.. Not the best movie hahah men skämten är väl ganska roliga ibland. Det var mysigt i alla fall :) 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet så hörs vi sen ♥
Vardag | |
Upp